Har du tilvalgt levering og ordren er indgivet, godkendt af personalet samt at din ordre er betalt inden kl. 11.00 sendes ordren samme dag. Du modtager normalt det bestilte dagen efter afsendelse. Ordren leveres inden for normal arbejdstid, mandag-fredag kl. 07.00-18:00. Vores system kan desværre ikke give besked, når din ordre afsendes. Er det nødvendigt at få leveret en bestemt dag, kan du anføre det som bemærkning til din ordre, eller kontakte os på +45 31 31 32 12 eller info@casaceramica.dk
Vores fragtpris indebærer levering til kantsten. Kantsten betyder ikke indkørsel, garage eller andre steder på din matrikel. Hvis der er fast belægning, og det er muligt at køre ind med en elektrisk palleløfter, og chaufføren vurderer, at det er forsvarligt, er det op til den enkelte chauffør om, denne vil være behjælpelig med at placere ordren i garage, indkørsel eller et andet sted i samråd med kunden.
Ved bestilling og forespørgsel på bestillingsvarer kontakter vores personale øjeblikkeligt pågældende fabrik. Så snart fabrikken adviserer om hurtigst mulige udleveringstidspunkt, henvender vi os straks til flere danske og førende fragtselskaber i det pågældende land, produktet er produceret. Dette sikrer, at vi opnår den billigste samt hurtigst mulige ekspedition for vores kunder.
Ordren må stilles: Angiv i bemærkning til ordren, at varerne gerne må stilles på din adresse. Vores levering indebærer levering til kantsten. HUSK levering uden kvittering er for egen risiko.
Ingen på adressen: Er der er ingen personer på leveringsadressen til at modtage forsendelsen, og har du ikke angivet, at den må stilles (uden kvittering) vil chaufføren normalt tage varerne med tilbage til fragtcentralen. Der vil normalt blive lagt en besked, eller en kopi af fragtbrevet, i din postkasse. Du skal derefter selv kontakte fragtfirmaet og aftale genudbringning. Genudbringning er forbundet med en ekstra omkostning, som du selv skal betale for.
Det sker desværre, en gang i mellem, at forsendelser beskadiges under transporten
Kontrollér altid, at din forsendelse er ubeskadiget ved modtagelse.
Man kan ikke altid se på yderemballagen, om fliserne har fået et tryk, og er knækket. Modtager du forsendelsen uden at undersøge dens tilstand og eventuelle transportskader og uden at notere på fragtbrevet, at ordren modtages med forbehold for transportskader, risikerer du, at du selv hæfter for skader, der er opstået under transporten. Når der ikke, ved modtagelsen, noteres, at varen er beskadiget eller er modtaget med forbehold, modtages den som ubeskadiget ved levering.
Casa Ceramica ApS er ikke erstatningsansvarlig for skader, der er opstået under transporten. Transportøren er derimod erstatningsansvarlig.
Kontakt os, hvis du har modtaget beskadigede varer eller har afvist en forsendelse, fordi den er skadet. Hvis det skal være muligt, at holde transportøren erstatningsansvarlig, skal fragtskader noteres på fragtbrevet
Det er derfor meget vigtigt, at du kontrollerer forsendelsen straks, og helst mens chaufføren er til stede.
1. Mens chaufføren er tilstede - Pak varerne ud af emballagen og kontroller dem for skader, inden du underskriver fragtbrevet.
Er alle varerne transportskadede, skal du nægte modtagelse og kontakte os. Er kun nogle varer skadede eller er skaden ubetydelig, skal du notere på fragtbrevet, at varerne modtages med forbehold på grund af transportskade.
Kontakt straks derefter Casa Ceramica ApS på vores mailadresse info@casaceramica.dk eller telefon +45 31 31 32 12.
2. Har chaufføren ikke tid til at vente på, at du udpakker og kontrollerer forsendelsen, bør du notere på fragtbrevet / fragtkvitteringen, at varerne modtages med forbehold for transportskade. Undersøg derefter varerne og giv os straks besked hvis forsendelsen er beskadiget. Kontakt os skriftligt på følgende mailadresse info@casaceramica.dk (send gerne billeder af skaden på din mail)
Det er meget vigtigt, at du kontrollerer forsendelsen for skader med det samme. Du risikerer at miste retten til at få dækket skaderne af fragtfirmaet, hvis de ikke noteres på fragtbrevet.